
Nem lett jó a méret?
Bizonyára Te is jártál már úgy, hogy online rendeltél ruhát és nem lett jó a méret. A nagy fast-fashion márkák jól fel vannak készülve a csomag visszaküldésre, de mi a helyzet a hazai kisvállalkozókkal?
Most megosztok egy személyes történetet a BESSZER márka életéből:
Egyik visszatérő vásárlóm jelezte, hogy nem lett jó a Loungewear szoptatós pulóver mérete, nem volt számára megfelelő. Mivel ez a darab one-size méret, így nem tudtam cserélni, de átgondoltam a dolgot és felajánlottam neki, hogy elkészítek egy másik méret opciót is.
Kisvállalkozóként előnyünk, hogy gyorsan tudunk reagálni a változásokra és megoldásokat is egyénre tudunk szabni.
Elkészült a másik opció, így tehát a Loungwear szoptatós pulcsiból lehet választani S-M és L-XL méretet is ezután :)
Voltál már ilyen helyzetben? Esetleg visszatart Téged a rendelésben az, hogy bizonytalan vagy a méretválasztás és esetleges csomag visszaküldés kapcsán?
Több olyan eset is volt, amikor méret probléma adódott a rendeléskor. Ha Te is így járnál, érdemes azonnal jelezni felém a besszerinfo@besszer.hu e-mail címre, vagy social media oldalakon üzenetben is lehet írni. Mindenképp megoldjuk! :)